פיצוי על עיכוב בטיסה מעל 8 שעות – מה מגיע לך וכיצד ניתן לתבוע?

תוכן עניינים

פיצוי על עיכוב בטיסה מעל 8 שעות – מה מגיע לך וכיצד ניתן לתבוע?

המאמר מעודכן ליום 28.03.25

הקדמה

אחד הרגעים המתסכלים ביותר עבור נוסעים הוא לגלות בשדה התעופה – או שעות לפני – שהטיסה שביצעו אליה צ’ק-אין תמריא באיחור של 8 או בוטלה לחלוטין. מדובר לא רק בעוגמת נפש, אלא גם באובדן זמן, עלויות נוספות ופעמים רבות בהחמצת פגישות, חופשות או התחייבויות אחרות.

במאמר זה נפרט בצורה ברורה ומעודכנת מהן זכויות הנוסעים במקרים של ביטול טיסה – לפי החוק הישראלי והבינלאומי, איך פונים לחברת התעופה, מתי מגישים תביעה, וכיצד ניתן לקבל פיצוי מקסימלי. בנוסף, נתייחס לשאלות כגון: מה עושים כשמבוטלת טיסה?, האם מגיע פיצוי על טיסה שבוטלה?, איך מקבלים פיצוי על ביטול טיסה?, החזר על טיסה שבוטלה ועוד.

במאמר זה נעסוק בעיקר בנושאים הבאים:

  • ביטול טיסה פיצוי לפי חוק טיבי
  • טיסה בוטלה מה עושים
  • מגיע לי פיצוי על ביטול טיסה
  • איך מקבלים פיצוי על טיסה
  • החזר על טיסה שבוטלה
  • טיסה מבוטלת מה החוק אומר
  • טיסת לואו קוסט בוטלה פיצוי
  • פיצוי על טיסה שבוטלה ברגע האחרון
  • ביטול טיסה זכויות נוסעים
  • מתי לא מקבלים פיצוי על ביטול טיסה
  • מה זה נסיבות מיוחדות בחוק טיבי
  • שביתה בטיסה – האם מגיע לי החזר
  • איך תובעים על טיסה שבוטלה
  • תביעה קטנה נגד חברת תעופה,
  • הגשת תביעה על ביטול טיסה

מתי נחשב אירוע ל”ביטול טיסה“?

סעיף 1(2) לחוק התעופה קובע כי טיסה שבוטלה היא טיסה: (1) טיסה שלא התקיימה, (2) טיסה שהמריאה באיחור של שמונה שעות לפחות מהמועד הנקוב בכרטיס הטיסה או באיחור הקבוע לפי סעיף 6(ח).

לפיכך, כאשר טיסה המריאה באיחור של 8 שעות היא נחשבת כטיסה שבוטלה בהתאם לסעיף ההגדרות המגדיר טיסה שבוטלה כטיסה שלא התקיימה או שהמריאה באיחור של מעל ל-8 שעות. זאת מאחר הטיסה לא התקיימה במועדה המתכונן, הרי שמדובר בטיסה שבוטלה המזכה את הנוסעים בהטבות המפורטות בס’ 6(א) לחוק שירותי תעופה. כעת, נותר לבחון אילו מבין ההטבות שקובע ס’ 6(א) לחוק שירותי תעופה וכפועל יוצא מכך אילו מבין רכיבי התביעה יש לפסוק לתובעים בנסיבות העניין.

בעניין זה עליכם לעמוד על כך, ולשאול את חברת התעופה שאלות קונקרטיות, כגון מה עשתה חברת התעופה כדי למנוע את ביטולה של הטיסה? האם ניסתה לבחון חלופות? האם ניסתה לשבץ אתכם בטיסה חלופית גם על ידי מפעיל אווירי אחר? הנטל להוכיח שניסתה לעשות זאת מוטל על חברת התעופה. 

להלן מקרים בהם הטיסה תיחשב כטיסה שבוטלה בהתאם לחוק ולפסיקה

  • הטיסה לא המריאה כלל
  • הטיסה המריאה אך חזרה לנקודת המוצא (בימים אלו הנושא נמצא בבחינה של בית המשפט העליון)
  • הטיסה שונתה מהותית – לדוגמה, הועברה לנמל תעופה אחר או נדחתה ביותר מ־8 שעות;
  • הנוסע סורב לעלות לטיסה בשל רישום יתר (overbooking).

מה מגיע לכם לפי החוק?

סעיף 3(א)(3) לחוק שירותי תעופה קובע כי הטבת כרטיס טיסה חלופי משמעותה היא:

“כרטיס טיסה חלופי ליעד הסופי של הנוסע, בתנאים הדומים ככל האפשר לתנאי כרטיס הטיסה המקורי שהונפק לו ובמועד המוקדם ביותר שניתן, או במועד מאוחר יותר בתיאום עם הנוסע, ובכפוף לקיומם של מקומות פנויים בטיסה”.

חובתה של חברת התעופה להציע לכם כנוסעים שטיסתם בוטלה את הבחירה בין השבת כספם ובין כרטיס טיסה חלופי וזאת בניגוד להוראות סעיפים 3(א)(3) ו- 6(א)(2) לחוק הקובעים במפורש כי הבחירה בין השבת תמורה ובין כרטיס טיסה חלופי היא זכותו של הנוסע (ראו בהקשר זה פסק דין מרתק – ת”ק 64571-12-22 כהן נ’ אל על, שם דן בית המשפט בטיסה שבוטלה כארבעה חודשים טרם מועד הטיסה המקורית.

לנוסעים זכות הבחירה בין השבת תמורה ובין כרטיס טיסה חלופי. הדברים עולים באופן מפורש מהוראות החוק ומההלכה הפסוקה, ראו למשל ת”ק (ת”א) 47775-10-21 זוהר טל נ’ ריינר, שם קבע בית המשפט בסעיף 20 לפסק הדין כי זוהי חובתה של הנתבעת, כשהבחירה, כאמור, אמורה להיות אצל הנוסעים ולא אצל חברת התעופה.

המצב המשפטי לפיו הנוסע זכאי לבחור בין השבת התמורה ובין כרטיס טיסה חלופי כפי שמורה החוק כלל לא הובאה באופן גלוי, ברור וראוי לידיעת התובעים. כך נקבע בתא”מ 47505-05-17 סיזוב נ’ אל על כי חובת הגילוי והיידוע הקבועה בסעיף 14 לחוק מגלמת בסעיף 14(ב) לגבי נוסע שמתקיימת לגביו עילה מזכה – ובעניינו ביטול כרטיס טיסה היא: “חובת יידוע ייחודית, הניצבת על נדבך גבוה יותר, והמכוונת כלפי אותם נוסעים שטיסתם כבר הפכה לטיסה שמתקיימת לגביה “עילה מזכה”, היינו הם נקלעו כבר למצב ביש מבחינתם של הקדמת, עיכוב או ביטול הטיסה, מצב בו מפעיל הטיסה אינו מצליח לעמוד בהתחייבותו … והוא אוחז בידיו כבני ערובה את זמנם, את חופשתם, ואת ממונם של הנוסעים המטלטלים על פי מוצא פיו

סעיף 6(א)(2) לחוק התעופה קובע:

(א) נוסע שהונפק לו כרטיס טיסה לטיסה שבוטלה, יהיה זכאי לקבל ממפעיל טיסה או מהמארגן הטבות אלה:

(1) שירותי סיוע

(2) השבת תמורה או כרטיס טיסה חלופי, לפי בחירת הנוסע.

על חברת התעופה להציע להם כנוסעים שטיסתם בוטלה את הבחירה בין השבת כספם ובין כרטיס טיסה חלופי וזאת בניגוד להוראות סעיפים 3(א)(3) ו- 6(א)(2) לחוק הקובעים במפורש כי הבחירה בין השבת תמורה ובין כרטיס טיסה חלופי היא זכותו של הנוסע (ראו ת”ק 64571-12-22כהן נ’ אל על).

פיצוי כספי לפי מרחק הטיסה

הפיצוי מחושב לפי מרחק הטיסה – ולא לפי מחיר הכרטיס או יעד התיירות:

  • עד 2,000 ק”מ – 1,440 ש”ח
  • בין 2,000 ל־4,500 ק”מ – 2,310 ש”ח
  • מעל 4,500 ק”מ – 3,460 ש”ח

לדוגמה: ביטול טיסה לברלין (כ־2,900 ק”מ) מזכה בפיצוי של 2,310 ש”ח.

החזר כספי או טיסה חלופית

אם לא ניצלתם את כרטיס הטיסה – מגיע לכם החזר מלא. לחלופין, תוכלו לבחור בטיסה חלופית ליעד – על חשבון חברת התעופה.

שירותים נלווים

גם ללא פיצוי – אתם זכאים לשירותים חשובים בזמן ההמתנה:

  • ארוחות ושתייה;
  • גישה לתקשורת (טלפון, אינטרנט);
  • לינה והסעה במקרה של לילה נוסף;
  • עזרה מיידית במקום על ידי נציגי החברה.

באילו מקרים לא מגיע פיצוי?

משטר האחריות הקבוע בחוק מטיל על חברת התעופה אחריות שיש שכינו אותה בפסיקה כ-“מוגברת מאוד”, המתקרבת לאחריות חמורה (ראו: עניין מושקטל, פס’ 9). בשים לב לכך, הנטל להוכיח קיומן של נסיבות מיוחדות שהנתבעת עשתה כל שביכולתה עדי להתגבר עליהן מוטל על הנתבעת ומדובר בנטל משמעותי (ראו: רת”ק 12149-12-18 אוקראינה אינטרנשיונל איירליינס בע”מ נ’ מירוז).

פיצוי כאמור יינתן, אלא אם יוכיח מפעיל הטיסה כי הוא פטור מתשלום, בנסיבות המנויות בסעיף 6(ה)(1) לחוק, ורק עם התקיימותם של שלושה תנאים, המצטברים זה לזה. המחוקק פטר את מפעיל הטיסה מחובתו לשלם פיצוי כספי לנוסע שטיסתו בוטלה בהתקיימותם של שלושה תנאים: הימצאותן של “נסיבות מיוחדות” שהביאו לביטול הטיסה, שנסיבות אלו “לא היו בשליטתו” של מפעיל הטיסה, ואם בכך לא די, תנאי נוסף הוא ש “גם אם היה עושה כל אשר ביכולתו לא היה יכול למנוע את ביטולה בשל אותן נסיבות.

מקרים חריגים שייתכן שלא תהיו זכאים לפיצוי הם מקרים כגון:

  • מזג אוויר קיצוני (שלג, סערות, ערפל)
  • בעיות ביטחוניות
  • שביתה בלתי צפויה (צוות או שדה)
  • הגבלות ממשלתיות או מגפה.

אבל – גם במקרים אלו אתם עדיין זכאים לשירותים ולסיוע מלא.

שלב אחר שלב – מה לעשות על מנת לקבל פיצוי על עיכוב בטיסה מעל 8 שעות?

  1. קבלו אישור בכתב על הביטול – מחברת התעופה או מנציג מטעמה.
  2. שמרו את כל המסמכים – כולל כרטיסים, אישורי הזמנה, קבלות על הוצאות.
  3. בקשו טיסה חלופית או החזר מידי.
  4. תעדו כל שיחה, מייל או הודעה מהחברה.
  5. פנו בכתב לחברה תוך 21 יום ודרשו פיצוי כספי לפי חוק טיבי.
  6. במידת הצורך – פנו לעורך דין המתמחה בדיני תעופה או הגישו תביעה קטנה.

איך מגישים תביעה קטנה על ביטול טיסה?

אם חברת התעופה דוחה את הפנייה או מתעלמת ממנה – ניתן להגיש תביעה בבית המשפט לתביעות קטנות. ההליך פשוט יחסית:

  • מצרפים את כל המסמכים, הקבלות וההוכחות;
  • מציינים את סכום הפיצוי לפי החוק
  • משלמים אגרה
  • מקבלים מועד לדיון

שאלות נפוצות

האם מגיע פיצוי גם אם קיבלנו טיסה חלופית?

אם ההודעה על הביטול ניתנה פחות מ 14 ימים מראש – ייתכן שכן, תלוי גם בזמני הטיסה החלופית.

מה ההבדל בין פיצוי להחזר?

החזר = עלות כרטיס. פיצוי = תשלום נוסף לפי החוק בהתאם למרחק הטיסה מנקודת המוצא אל נקודת היעד.

האם חוק טיבי חל גם על טיסות לואו קוסט?

כן. החוק אינו מבחין בין חברות התעופה

מה קורה אם ביטלו לי טיסת המשך (קונקשן)?

ייתכן שתיחשב טיסה מבוטלת. אם פספסתם את היעד הסופי – החוק חל.

כמה זמן יש להגיש תביעה?

עד 4 שנים ממועד הטיסה.

סיכום פיצוי על עיכוב בטיסה מעל 8 שעות

ביטול טיסה הוא חוויה לא נעימה – אבל החוק לצידכם. בישראל קיים חוק ברור שמסדיר את זכויות הנוסעים, וקובע פיצוי כספי נדיב, שירותים מיידיים, ואפשרות לתבוע במקרה הצורך. הכי חשוב: אל תוותרו.

פנו לחברה, דרשו את המגיע לכם, ובמידת הצורך – פעלו משפטית. משרדנו מתמחה בדיני תעופה ומציע ליווי משפטי מלא או סיוע בהגשת תביעה קטנה.

פנו אלינו עכשיו עורך דין תעופה לבדיקה חינמית של זכאותכם.

Loading

לתיאום פגישה מקצועית

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם

לקוחות ממליצים

עומרי ליטבק
קרא עוד
"עורך דין מקצוען, אמין ומיוחד"
אורטל סרוסי
קרא עוד
"קשוב, בנאדם לפני הכל, נמצא במקצוע למען שליחות"
ולדימיר גרשנזון
קרא עוד
"תותח על חלל, שירות מיוחד, מקצועי ביותר"
מורן קרסקס
קרא עוד
"עורך דין יצירתי, נחוש, הופך עולמות בשביל הלקוחות שלו"
י.ה
קרא עוד
"עו"ד יצחק נתן לי הרגשה שהוא ממש נכנס לנעליים שלי, כאב את כאבי וניצח את מלחמתי, תודה על הכל איש יקר"
בובה לוי
קרא עוד
"לוחם צדק, איש אמת, יישר כוח"
תניר בראון
קרא עוד
"היה שם בשבילי בשעות לא שעות, הגיע, טיפל, רץ ממקום למקום, אין כמוך יצחק"

מאמרים נוספים

תביעת חברת תעופה זרה: מי חייב לעמוד בדיני ישראל?

מאת: עו"ד יצחק מימון

ביטול טיסה מלחמת חרבות ברזל – האם מגיע לי פיצוי?

מאת: עו"ד יצחק מימון

ביטול טיסה בגלל שביתה – האם מגיע לי פיצוי?

מאת: עו"ד יצחק מימון

תביעה נגד חברת תעופה זרה

ביטול טיסה תקלה טכנית – האם מגיע לי פיצוי?

מאת: עו"ד יצחק מימון

פיצוי על טיסת המשך שבוטלה

אי הגעה לטיסה NO SHOW מה הזכאות לפיצוי ?

מאת: עו"ד יצחק מימון

פיצוי על איחור בטיסה

פספסתי טיסת המשך – האם מגיע לי פיצוי?

מאת: עו"ד יצחק מימון

תביעות בגין עיכוב או איחור בטיסה

הקדמת טיסה – מה עושים? מה הפיצוי שמגיע לי?

מאת: עו"ד יצחק מימון

רישום יתר בטיסה / אובר בוקינג – מה הזכויות שלי ?

מאת: עו"ד יצחק מימון

ביטולי טיסות – כל מה שצריך לדעת – פיצוי תוך 45 יום

מאת: עו"ד יצחק מימון

אי הגעה לטיסה NO SHOW מה הזכאות לפיצוי ?

מאת: עו"ד יצחק מימון

רישום יתר בטיסה – אובר בוקינג (Overbooking) – איך מקבלים פיצוי ?

מאת: עו"ד יצחק מימון

ביטולי טיסות – מה חשוב לדעת כדי לקבל פיצוי?

מאת: עו"ד יצחק מימון

פיצוי על ביטול טיסה - מה הזכויות שלי?

פיצוי על ביטול טיסה – מה הזכויות שלי?

מאת: עו"ד יצחק מימון

טיסה שהתעכבה או הוקדמה

טיסה שהתעכבה או הוקדמה? מה הזכויות שלכם (כולל דוגמאות של פסקי דין)

מאת: עו"ד יצחק מימון

אובר בוקינג

אובר בוקינג? הטיסה הוקדמה? פספסתי קונקשן? כל הזכויות והפיצויים המגיעים לכם

מאת: עו"ד יצחק מימון

מזוודה אבדה או ניזוקה בטיסה? המדריך המלא לזכויות וקבלת פיצוי (2025)

מזוודה אבדה או ניזוקה בטיסה? המדריך המלא לזכויות וקבלת פיצוי (2025)

מאת: עו"ד יצחק מימון

החזר כספי על כרטיס טיסה שלא נוצל – זכויות הנוסע לפי החוק

החזר כספי על כרטיס טיסה שלא נוצל – זכויות הנוסע לפי החוק

מאת: עו"ד יצחק מימון

כיצד להגיש תביעה נגד חברת תעופה זרה – מדריך לנוסעים

כיצד להגיש תביעה נגד חברת תעופה זרה – מדריך לנוסעים

מאת: עו"ד יצחק מימון

אי הגעה לטיסה NO SHOW

אי הגעה לטיסה (NO SHOW) – האם מגיע לכם פיצוי או החזר?

מאת: עו"ד יצחק מימון

חוק טיבי (חוק התעופה) – מה אומר חוק שירותי תעופה על ביטול ועיכוב טיסה

מאת: עו"ד יצחק מימון

דילוג תחנות בטיסה

דילוג תחנות בטיסה – מה הזכויות שלכם כשמסלול הטיסה משתנה

מאת: עו"ד יצחק מימון

פיצוי על עיכוב בהגעת מזוודה - מה עושים כשהכבודה מאחרת?

פיצוי על עיכוב בהגעת מזוודה – מה עושים כשהכבודה מאחרת?

מאת: עו"ד יצחק מימון

ביטול טיסה עקב מזג אוויר

ביטול טיסה עקב מזג אוויר – זכויות הנוסע ומה ניתן לעשות?

מאת: עו"ד יצחק מימון

תביעה ייצוגית נגד חברת תעופה

תביעה ייצוגית נגד חברת תעופה – כיצד להגיש?

מאת: עו"ד יצחק מימון

המדריך המלא לזכויות נוסעים בטיסות

המדריך המלא לזכויות נוסעים בטיסות – ביטולים, עיכובים ופיצויים

מאת: עו"ד יצחק מימון

הקדמת טיסה

הקדמת טיסה – האם החוק מזכה אתכם בפיצוי?

מאת: עו"ד יצחק מימון

רישום יתר בטיסה (Overbooking) – כיצד זה משפיע עליך הזכויות שלך?

רישום יתר בטיסה (Overbooking) – כיצד זה משפיע עליך הזכויות שלך?

מאת: עו"ד יצחק מימון

ביטולי טיסות על ידי חברת תעופה

ביטול טיסה – השפעת תיקון חוק שירותי תעופה (והוראת שעה – חרבות ברזל) על זכויות הנוסעים

מאת: עו"ד יצחק מימון

טיסה שבוטלה - ההגדרה החוקית ומה חשוב לדעת

טיסה שבוטלה – ההגדרה החוקית ומה חשוב לדעת

מאת: עו"ד יצחק מימון

פיצוי על עיכוב בטיסה מעל 8 שעות

פיצוי על עיכוב בטיסה מעל 8 שעות – מה מגיע לך וכיצד ניתן לתבוע?

מאת: עו"ד יצחק מימון

תביעה קטנה נגד חברת תעופה

תביעה קטנה נגד חברת תעופה, איך מגישים? – מדריך מלא לנוסעים

מאת: עו"ד יצחק מימון

ביטול טיסה עקב תקלה טכנית - האם מגיע לך פיצוי?

ביטול טיסה עקב תקלה טכנית – האם מגיע לך פיצוי?

מאת: עו"ד יצחק מימון

סירוב עלייה לטיסה בגלל רישום יתר – מה הזכויות שלך

סירוב עלייה לטיסה בגלל רישום יתר – מה הזכויות שלך

מאת: עו"ד יצחק מימון

פיצוי עבור טיסה נדחתה? מה מגיע לכם

פיצוי עבור טיסה נדחתה? מה מגיע לכם

מאת: עו"ד יצחק מימון

פיצוי עבור טיסה בוטלה? כל מה שחייבים לדעת

פיצוי עבור טיסה בוטלה? כל מה שחייבים לדעת

מאת: עו"ד יצחק מימון

ביטול טיסת קונקשן - האם מגיע פיצוי ומה הזכויות שלך?

ביטול טיסת קונקשן – האם מגיע פיצוי ומה הזכויות שלך?

מאת: עו"ד יצחק מימון

פיצוי על טיסת לואו קוסט שבוטלה

פיצוי על טיסת לואו קוסט שבוטלה – כל מה שצריך לדעת

מאת: עו"ד יצחק מימון

מזוודה שניזוקה או אבדה בטיסה – המדריך המלא

מאת: עו"ד יצחק מימון

פיצוי, החזר ותביעות על ביטול /עיכוב טיסה

פיצוי, החזר ותביעות על ביטול /עיכוב טיסה – מדריך לנוסע הישראלי

מאת: עו"ד יצחק מימון

פיצוי בטיסות - המדריך המשפטי המקיף לנוסעים בישראל

פיצוי בטיסות – המדריך המשפטי המקיף לנוסעים בישראל

מאת: עו"ד יצחק מימון

סעיף 6 לחוק שירותי תעופה

סעיף 6 לחוק שירותי תעופה – הסבר זכויות ופיצויים

מאת: עו"ד יצחק מימון

איך מגישים תביעה נגד חברת תעופה – מדריך מהיר לזכויותיך

איך מגישים תביעה נגד חברת תעופה – מדריך מהיר לזכויותיך

מאת: עו"ד יצחק מימון

החזר כספי על ביטול טיסה

החזר כספי על ביטול טיסה – מה באמת מגיע לכם?

מאת: עו"ד יצחק מימון

עיכוב בטיסה – מה עושים, מה מגיע לך, ומתי זה נחשב ביטול?

עיכוב בטיסה – מה עושים, מה מגיע לך, ומתי זה נחשב ביטול?

מאת: עו"ד יצחק מימון

עורך דין ביטול טיסה – למה חשוב לפנות לייעוץ משפטי?

עורך דין ביטול טיסה – למה חשוב לפנות לייעוץ משפטי?

מאת: עו"ד יצחק מימון

פיצויים בטיסה – המדריך המשפטי המקיף לזכויות נוסעים

פיצויים בטיסה – המדריך המשפטי המקיף לזכויות נוסעים

מאת: עו"ד יצחק מימון

ביטול או עיכוב טיסה

ביטול או עיכוב טיסה – זכויות, החזרים ופיצויים לנוסע הישראלי

מאת: עו"ד יצחק מימון

פיצוי על ביטול טיסה - מתי, כמה ואיך מקבלים?

פיצוי על ביטול טיסה – מתי, כמה ואיך מקבלים?

מאת: עו"ד יצחק מימון

ביטול טיסה במלחמת חרבות ברזל - מה מגיע לכם לפי החוק

ביטול טיסה במלחמת חרבות ברזל – מה מגיע לכם לפי החוק

מאת: עו"ד יצחק מימון

ביטולי טיסות - מדריך מלא לזכויות, פיצויים והחזרים

ביטולי טיסות – מדריך מלא לזכויות, פיצויים והחזרים

מאת: עו"ד יצחק מימון

פיצוי על טיסה שבוטלה - מה מגיע לך לפי החוק

פיצוי על טיסה שבוטלה – מה מגיע לך לפי החוק

מאת: עו"ד יצחק מימון

תביעות פופולריות נגד חברות תעופה - מדריך מעשי לנוסעים

תביעות פופולריות נגד חברות תעופה – מדריך מעשי לנוסעים

מאת: עו"ד יצחק מימון

ביטול טיסה ע"י חברות תעופה - מה עושים ומה מגיע לך?

ביטול טיסה ע”י חברות תעופה – מה עושים ומה מגיע לך?

מאת: עו"ד יצחק מימון

ביטול טיסה עקב מלחמה או מצב חירום – מהן זכויות הנוסעים?

מאת: עו"ד יצחק מימון

פיצוי על ביטול טיסה

פיצוי על ביטול טיסה – מתי ואיך מקבלים?

מאת: עו"ד יצחק מימון

סגירת שער העלייה למטוס - מה עושים והאם מגיע פיצוי?

סגירת שער העלייה למטוס – מה עושים והאם מגיע פיצוי?

מאת: עו"ד יצחק מימון

נוסע עם כרטיס לטיסה שבוטלה - מה מגיע לכם?

נוסע עם כרטיס לטיסה שבוטלה – מה מגיע לכם?

מאת: עו"ד יצחק מימון

פיצוי בגין ביטול או עיכוב בטיסה – הסבר מלא לזכויות שלך

מאת: עו"ד יצחק מימון

תביעה קטנה נגד חברת תעופה - מדריך לנוסעים

תביעה קטנה נגד חברת תעופה – מדריך לנוסעים

מאת: עו"ד יצחק מימון

עו"ד יצחק מימון

עו"ד יצחק מימון

עו"ד יצחק מימון
נעים מאד, עו"ד יצחק מימון 👋
איך אני יכול לעזור לך?
וואטסאפ שליחת וואטסאפ
דילוג לתוכן